[Epitesz-barkacs] Kerti csap szekreny

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 13., Sze, 17:19:40 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Ha lent leszünk és nem felejtem el.

Ha szólsz, hogy mikor mentek, akkor szólok, hogy ne felejtsd el. :-)

> Nekem tulajdonképpen csak egy ajtó van, belülről vakolt falat
> alakítottam ki.

Persze, ezt értem, az ajtónyitási megoldás is nagyon tetszik, de itt most
nem járható út. Viszont látni lehet majd a képről, ha egy centit is
lefektetsz a fotón valahova, hogy minek mekkorának érdemes lennie, hogy
kellene kb kinéznie...

> Szerintem alaménium, fűzöldre mázolva.

Hááát, asszem valami készen kapható szekrényt kéne használni. Vannak az
utcákon egész jópofa műanyag szekrények elektromos cuccokhoz, pl ez szóba
jöhet. aztán lehet olyat is csinálni, hogy nem feltétlen csak szekrény,
hanem valami lerakó, asztalszerű funkciót is betölt... de ezt nem én fogom
eldönteni.

> Amikor az egész házat eresztem le, akkor ezeket si kinyitom, és
> visszafolyik az ide vezető csőből a vízóraaknába a víz. Aztán szépen
> vizes porszívóval végigszívogatom az összes csapot a házban, ház körül,
> és a wc-kbe mosdószifonokba sós vizet öntök.

Aha. Szóval globális víztelenítés van nálad is. Akkor asszem marad a
földben lévő valami jó minőségű víztelenítő csap.