[Epitesz-barkacs] vizlagyitas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 14., Cs, 10:57:20 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.14. 10:37:44 +2h-kor írta:

> Rákerestem a neten (ioncserélő és letér), kaptam olyan találatot, hogy
> itt-és-itt letér a patakhoz... :-)

bocsi  "LITÉR" , de itt vannak az adatai

mintha olvastam róla, hogy akvaristaboltokba is szállítanak rendszeresen,
azon keresztül is hozzá lehetne jutni (az akvaristák kevertágyast szoktak venni,
amiben nehéz szétválogatni, és kilónként kidobják, onnan akár ingyen is,

mintha egy Zsilinszky boltot is emlegetnének pesten az akvaristák )

Iontech Kft.
Székhely:   8196 Litér , Árpád u. 38.  Mobil 1:30/227-7186E-mail:iontech at invitel.hu
Egyéb:Ioncserélő műgyanta, ioncserélő forgalmazása, ioncserés technológia, ioncserélő vizsgálatok.Szolgáltatások
ioncserélő gyanták
ioncserélők
gyanták
gyanta gyártás