[Epitesz-barkacs] vizlagyitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 14., Cs, 11:09:07 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> bocsi  "LITÉR" , de itt vannak az adatai

Rosszabb. :-) A kereső kihoz egy rakás olyan oldalt, ahol az ioncserélő és
a liter (térfogat mértékegység) szó szerepel együtt. :-)

Annyira nem fontos most nekem, hogy belemásszak jobban vagy telefonáljak,
csak elröhögtem magam emiatt. Biztos be lehet állítani a böngészési
paraméterekben, hogy vegye figyelembe az ékezeteket is, de ezzel se
foglalkoztam.
Rengeteg lehetetlen nevű település van nálunk. Máshol is, gondolom. Vannak
kifejezetten erotikusak is, pl Csapod és Hövej egymáshoz közel (hejesírás
mellőzve), vagy elektromos: Farád. Aztán a ragozási módok beépítése, pl
Kisfalud. Kié, enyém? Babót. Mit? Mi az a babó? A Szárföld logikus,
népiesen ejtve szarföld. :-) Meg kell veszni, azaz meg kell Veszkény. :)
Mert még csak a 85-ös út mentén nézelődtem picit.