[Epitesz-barkacs] vizlagyitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 14., Cs, 11:11:36 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> 60 celsius felett csapódik ki, ha 60 celsius alatt maradsz a
> villanybojlerben,
> nem kövesedik le

Nem vetted a lényeget: nem a hőfoktól, hanem a forralástól csapódik ki -
valami neten fellelhető olvasmány alapján. Forralni meg szobahőmérsékleten
is lehet a vizet, ha eléggé leviszem a nyomást.

> van!  anionos és kationos és kevertágyas szavakra jönnek a találatok,

Én is beírtam ezeket a szavakat, de nem igazán cégeket kerestem, hanem
leírást, hogy egész pontosan mi is történik. Aztán vagy olyan mély
szakmait találtam, amit nem értettem, belemásztak az elektroforézisbe is,
meg a jóég tudja, mibe még, vagy semmi érdemit.