[Epitesz-barkacs] zsiraf

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 14., Cs, 19:34:05 CEST

szóval egy zsiráf jellegű ketyerét láttam kórházi betegemelő gyanánt,

de működés közben nem láthattam, mert egyetlen nővér sem és egyetlen
betegszállító sem használta, a magatehetetlen betegeket
hajnalonként "hagyományos" módon, 2 ember forgatta

megkérdezve, hogy ez miért van, kiderült, hogy a folyosóról a szobába be
lehet ugyan tolni, de a magyar betegszobák miatt használhatatlanok.

szerencsére félbénaként sem szorultam rá a "forgatásra", de ettől függetlenül
valamilyen "betegmozgató" ketyerén gondolkozom, leginkább valami
"miniméretű" futómacska vagy híddaru kellene

feleségem a 60 kilójával tuti, hogy nem tudna megforgatni, pláne kádba helyezni,

ha meg nekem lenne hasonló feladatom, félzsibbadt féloldalal nehezen tudnám
egy 60 kilós beteggel (leejtés nélkül)

tegnap egy 30 kilós bútordarab zuhant a lábamra (a zsibbadt oldalam
jóvoltából "túlméreteztem" :-( )

szóval 150 (inkább 200-ra) kilóra méretezve "miniméretű" futómacska vagy
híddaru kellene, de ha van ötletetek, vagy nyugati betegmozgató szerkezetek
méretigényeiről láttatok valamilyen képeket, megköszönném