[Epitesz-barkacs] vizlagyitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 14., Cs, 19:45:54 CEST

vajk fekete wrote:
> nagynenem laborban dolgozik. vizminoseg analitikai labor. na ott
> kellenek tiszta
> desztvizek.
>
> ha valamihez nagyon tiszta h2o kell, akkor a bolti desztvizbol
> desztillalnak maguknak.
> de meg a keszuleket is desztvizzel kell elotte elmosni, es ilyen
> iszonyat primcso cucc
> az egesz, hogy ne lehessen szennyezodes. kb egy lombikban forraljak, es
> egy masikban
> felfogjak. es ezt ketszer.

Nekem azért nincs ekkora igényem. Amúgy nem értem, a nagyon-nagyon tiszta
vizet asszem úgy állítják elő, hogy ioncserélés után gyakorlatilag
ionmentesítik, és ezt kapja meg az RO berendezés. Ezen még a baktériumok,
vírusok se férnek át.

Nekem jó lenne a sima ionmentesítés is, de ha ménkű drága, lehet, hogy
mégis valami háztartási RO kütyü lesz belőle.