[Epitesz-barkacs] Hát a vizlagyitas?

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Május. 15., P, 08:19:53 CEST

Hát nem gondoltam volna, hogy ez lesz belőle ...

Sziasztok!

Kedves Mindenki! Eszembe sem jutott (nem tűnt föl) hogy ki,
mikor, hol kezdett háttal mondatot, csak eszembe jutott ez az
intelem, ami az előző levelek alapján elmondhatóan nemcsak
bennem rögzült úgy, hogy ha legszebb álmomból ébresztenek is,
beugrik.

Üdv
pi