[Epitesz-barkacs] vizlagyitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 15., P, 10:23:44 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Erre annyit írnék, hogy a költői eszköztárba sok olyan belefér, amit én
> le nem írnék egy levlistán, meg sehol sem. Még forrásmegjelöléssel sem.

Hát lehet. :-)

Azért nem lepne meg, ha mondjuk az asztalodra valaki felrakna pl egy
olajtól csöpögő alkatrészt vagy egy állattetemet, és erre így reagálnál:

Hát ez meg hogy került ide? ...

Vagy valakit megkérsz, hogy egy cumót juttasson el sürgősen valahova, pár
óra múlva visszaérsz, és látod, hogy ugyanott van. Reakció:

Hát ez még mindig itt van? Hogy a ...-ba lehet ez? Hát nem megbeszéltük,
hogy eljuttatod...!? (ingerülten)

Tudom, hogy némi önmegerőszakolással át lehet a mondatokat hát nélkülire
is fogalmazni, de nem látok a fentiekben semmi kivetnivalót, mondhatnám,
hogy teljesen hétköznapiak, senki nem szokott kiakadni ezeken.