[Epitesz-barkacs] vizlagyitas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Május. 15., P, 10:49:10 CEST

tisztazzunk valamit:

1. az idezetek nem koltemenyek voltak, hanem prozak
2. a nyelv mindenkinek a magae. a koltonek is, az ironak is, a villanymernoknek is. szive joga hasznalni.
3. nagyon sokfele nyelv van, pl az irott nyelv szabalyai alapjan kritizalni egy elobeszed szoveget eleg nagy baromsag.
4. egy ilyen levlista habar formailag irott szoveg, funkcionalisan sokkal inkabb hasonlit az elobeszedre, beszelgetesre. igy aztan irott szoveg formai es egyeb koevetelmenyeit szamon kerni rajta elegge ertelmetlen
5. embereket testi, ertelembeli, oltozkodesbeli vagy nyelvi hianyossagaikert kritizalni szerintem! hatalmas taplosag. tudjak ezt azok is, akik pl levlistakon, forumokon teszik, mivel tobbet ismerek, aki eloben, szemtol szembe soha nem javitana bele a masik beszedebe, egy forumon meg szinte kotelessegenek erzni.

vajk