[Epitesz-barkacs] vizfuggony es lift :-)

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 16., Szo, 09:51:23 CEST

Erdos Zoltan  <silverst at t-online.hu> 2009.05.16. 09:00:12 +2h-kor írta:

> Hali!
>
> ma reggel kerult a kezembe egy kb 1 hetes blikk.
>
> abban irnak a jelenlegi penzugyminiszter villajarol.
>
> van benn egy tetel, vizfuggony klimatizalasra es bogarak ellen.
> nem tudom elkepzelni a kialakitasat, a mukodeset es a hatekonysagat..

ha egy kis mini vízesésben zuhog lefelé a víz, és a levegő azok között jön át
(evaporatív ? hűtés) szerintem a levegő lehül

> latott mar valaki ilyet?

> nomeg tema volt, hogy lift is van benne.
> en meg leragadtam a panel es hasonlo lifteknel.
> tud valaki linket, ahol a lakasba szant csendes dekorativ liftek
> kialakitasaol, hajtasarol, mukodeserol, biztonsagarol lehet okosodni? :-)

egy olajos  ketyere csendes lenne

mondjuk egy hűtőszekrény kompresszora csendes, és tud 16 bar-t
lakásban 240 kilót kellene emelni, ehhez 15cm2 dugattyúfelület elég lenne
(ez kb 5cm átmérő)

bár 250 kg-ot 5,5m magasságig 15ezerért Einhell drótosemelő dupladróttal
is tudná (1drótossal meg 250 kilós is kapható, és egy 5mm-es sordony sem lenne feltünő)