[Epitesz-barkacs] parabola forgatasa?

SirLeslie sirleslie.gm at gmail.com
2009. Május. 16., Szo, 11:09:29 CEST

Mágus Bérprogram Demo wrote:
> ha egy parabolás napkollektoros ketyetét szeretnék forgatni
> (napkövetés) és mondjuk 100kiló lenne a vázszerkezet, de
> jól van csapágyazva, akkor egy ablaktörlőmotor, vagy akkus
> csavarnyúzó, vagy hasonló  "játékméretű" motor is képes lenne
> továbbléptetni?

Én ablaktörlő motort alakítottam át, mert abból csak a + szál van kivezetve a,
másik a fém házra van kötve belül, de belül ki van képezve ennek is a
rögzítése... de most nem ugrik be, konkrétan hogyan sikerült megoldani - majd
úgyis szét kell szetdnem fotózás céljából. Két egymásba illeszkedő
zártszelvénnyel fogom majd megcsinálni lineáris motornak egy menetes szárral -
remélem hamarosan, mert sikerült szereznem a leendő felülethez kb.70 darab 10x10
centis darabra való tükröt ;-)

Laci