[Epitesz-barkacs] fagyasztolada

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 16., Szo, 14:50:03 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.16. 14:06:30 +2h-kor írta:

> Lehet, ezen valami átszellőztetéssel lehetne változtatni. PC venti vagy
> ilyesmi.

> Kívül van az, különben nem tudna hűteni, bent cirkulálna a hő, sőt, nőne,
> mert a hálózatból folyamatosan megy befelé.

bontottam már szét ilyesmit,  úgy van megoldva, hogy a hőcserélő
(az a normál hűtő hátsó oldalán levő cső és az összekötö drótok
90fokkal elfordítva, és félben derékszögben elhajtva ) hozzá van nyomva belülről
a fémlemez burkolathoz , tehát kívülről nem látod, csak az
oldalborító lemezt érzed melegnek

én úgy láttam, hogy a sárga purhab nyomja a rézcsövet a borítólemezhez belülről :-(