[Epitesz-barkacs] fagyasztolada

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 16., Szo, 15:40:17 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> bontottam már szét ilyesmit,  úgy van megoldva, hogy a hőcserélő
> (az a normál hűtő hátsó oldalán levő cső és az összekötö drótok
> 90fokkal elfordítva, és félben derékszögben elhajtva ) hozzá van nyomva
> belülről
> a fémlemez burkolathoz , tehát kívülről nem látod, csak az
> oldalborító lemezt érzed melegnek
>
> én úgy láttam, hogy a sárga purhab nyomja a rézcsövet a borítólemezhez
> belülről :-(

Akkor nem lehet ez olyan rossz. Persze, ha lehet vele variálni, érdemes
lenne a meleg felületet eltávolítani a purhabtól, és a purhab meg a meleg
csövek közé légrést rakni, amit akár egy lemezzel meg is lehet osztani.
Ekkor a purhab felülete a környezeti hőmérsékletre csökken.

Ha van mód rá, hogy amikor beszereled abba a hűtött kamrába, ezt a külső
meleg részt tök különválasszad, akkor nyert. Maga a hűtő betömhet egy
lyukat a nagy térben, tehát oda nem kell hungarocell, csak körbe jól kell
tömítenie. Ezt purhabbal meg is lehet csinálni - ha ettől még a mélyhűtő
fedele felnyitható. De biztos úgy is meg lehet csinálni, hogy felnyitható
maradjon.