[Epitesz-barkacs] vizfuggony es lift :-)

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Május. 17., V, 10:48:19 CEST

Hali!

volt idom guglizgatni :-)

ami nagyon tetszik, jo sok keppel a www.vizfal.hu

azert is, mert latszik, hogy uteges viztiszta lexan-bol szepen meg lehet
csinalni.. igaz nem annyira hazilag, de aki tetore hocsapdat csinal,
annak ez szinte ujjgyakorlat :-)

viszont a liftnel megakadtam, mert csak ez a szo guglizva rettenet, ha
meg melleteszek valamit esetleg kimaradnak jo otletek... :-)

szoval otleteket varok asokatt latott listatagoktol.. :-)

mellesleg a vizfallal is az a bajom ami alabb le van irva:
(tehat minden ablak ele alkalmatlan )