[Epitesz-barkacs] agymotoros aramfejleszto

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 17., V, 12:39:44 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> akkor csak a "marketing" része miatt "akadsz ki", amit
> "parasztvakításnak"
> érzel. Sokszor én is annak érzem, de....:

Így van. Azzal akarják a népet megetetni, hogy ez egy jó, és gazdaságos
meg környezetvédő energiatermelési módszer. Hát nem.

> mondjuk, nekem ott van a 120 -130 kilóm, kerékpárral megyek ahova lehet,
> egy kisebb utánfutóval, és ha kell, akkor a 2mázsát elbíróval, és
>
> ennek ellenére egy fatörzset hamarabb vágok el egy láncfűrésszel, mint
> egy kézifűrésszel, mert az ember hajlandó a probléma könnyebbik végét
> keresni.

Inkább az ésszerűbbet. Pl ha fel kell mosni valahol, eszedbe nem jutnak
ilyenek, hogy pl zsebkendővel is lehet, az sportosabb, tovább tart, vagy
hogy lehet sámlira állni, és onnan lehajolni, mert az nehezebb... Épeszű
ember nem csinál ilyeneket.

Valahol olvastam, hogy a saolin papoknál (ha rosszul írtam, bocs) van egy
olyan, hogy egy nagy dázsából ki kell meregetni a vizet szabadkézzel,
aztán megtölteni, újra kimeregetni... Valakivel ezt vagy 2 évig vagy
meddig csináltatták. Aztán hazament (mittudomén szabira), és az ismerősei
kérdezték izgatottan, hogy mit tanult a papoknál? Mivel semmi mást nem
tudott volna mesélni, dühében ököllel nagyot csapott a tölgyfa asztalra,
amitől az széthasadt, szétesett. Ebből a többiek rögtön megértették, hogy
nem akármit tanítottak a papok.

Na most kérdem én, ha a fenti tegyük fel, igaz (szerintem azért annak az
asztalnak nagyon rozogának kellett lennie), akkor is, bárki nekifogna ezt
a módszert leutánozni? Kinek van ma néhány éve dézsát meregetni kézzel?
Elképzelhető, hogy bármelyik sportban így készülne fel bárki is? Szerintem
nem.

> viszont pl. a villanyszámla már elgondolkoztat, ha a láncfűrész
> áramfelvétele
> túlzottam magas...

Végülis kézi fűrésszel is elvághatod, a kaja drágább lesz. :-) De ha
bugylibicskával faragod el (évek alatt), akkor leszel a legerősebb, pl a
kezed. De megtehetnéd azt is, hogy elmész valahova, nem biciklivel, nem
busszal, még csak nem is gyalog, hanem kézenállva. Nagyon megerősödnél, ha
rendszeresen ezt tennéd. Sokan meg is tudják csinálni, de még sosem
láttam, hogy valaki normál ügyintézés, vásárlás és hasonlók céljából kézen
ment volna. Vagy ne legyünk ennyire extrémek, de pl páros lábbal ugrálva
is lehet, az is nagyon hasznos lenne. Esetleg guggolva?