[Epitesz-barkacs] agymotoros aramfejleszto

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 17., V, 11:51:27 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.17. 10:46:13 +2h-kor írta:

> Tehát értsd jól: nem az elvvel van bajom, mint hasznos dologgal, hanem
> azzal, hogy ha úgy fogjuk fel, hogy hurrá, ezentúl így fogunk, ha
> tehetjük, bio módon energiát termelni, és ráfogjuk, hogy ez gazdaságos,
> meg jó hatásfokú...., miközben ez csak egyrészt szükség (nincs helyben
> energiaforrás), részben sport, részben meg jó móka.

akkor csak a "marketing" része miatt "akadsz ki", amit "parasztvakításnak"
érzel. Sokszor én is annak érzem, de....:

..de pl. 120-kilós emberből van 1milió, és vannak "a csak túlsúlyosok" is,  akiket a
"sport" szóval nem tudnak eléggé fellelkesíteni, és a "jó móka" nem eléggé móka neki,

mondjuk, nekem ott van a 120 -130 kilóm, kerékpárral megyek ahova lehet,
egy kisebb utánfutóval, és ha kell, akkor a 2mázsát elbíróval, és

ennek ellenére egy fatörzset hamarabb vágok el egy láncfűrésszel, mint
egy kézifűrésszel, mert az ember hajlandó a probléma könnyebbik végét keresni.
(meg indokot is talál az ember, mert annyira féloldalasan terheli a karomat, meg
a derekamat...  :-)  )

viszont pl. a villanyszámla már elgondolkoztat, ha a láncfűrész áramfelvétele
túlzottam magas...

szóval nehéz az embereket mozgósítani, motiválni :-)