[Epitesz-barkacs] Csempe + fúrás vagy ragasztás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 17., V, 21:58:48 CEST

Palasik Sandor wrote:

> Nekem egyszer sikerült úgy, hogy először fúrtam egy kisebb, majd abba
> egy
> nagyobb lyukat racsnissal. Előtte azért próbaképpen háromszor nekimentem
> naggyal, kevés sikerrel :-)
>
> Lehet persze, hogy ez valahogy veszélyes a nagyobb fúróra, nem tudom.

Nem veszélyes, de ha több lyukat kell fúrni, az ember akár órákig is
zengeti a házat. Nekem egyszer kellett panelban néhány 6-os lyukat fúrnom,
eszetlen sokáig tartott, nem gondoltam volna.

Ugyanakkor a pneu masina viszi, mint a vajat. Annál is alkalmazom az
előfúrást néha, de inkább csak a pontosság kedvéért. Vacak kis ócsó,
barkácsáruházi masináról van szó. Még a fordulatszámát se lehet
változtatni, csak azt, hogy fúr, ütvefúr vagy vés.