[Epitesz-barkacs] Csempe + fúrás vagy ragasztás

Dienes Jozsef dienes.jozsef at rh.bmf.hu
2009. Május. 18., H, 10:36:00 CEST

Hali!

Nem szeretném leírni ugyanazt, amit a többiek; én is ugyanúgy fúrok
csempét, mint ők, azzal az eltéréssel, hogy van egy régről maradt
ócska vidiakoongos üvegvágóm, én azzal szoktam kikezdeni a mázt
(két egymást metsző vonal kapirgál, aztán a metszéspontban megteker)
de ha ennyire félted az egészségedet, akkor nézd meg ezt is (drága):

http://bocomp.hu/3m/ragasztastechnika/scotch-vhb

Józsi