[Epitesz-barkacs] kút takaritasa

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 18., H, 20:58:44 CEST

van  egy 105 kilós srác az ismerettségi körben, és adott
egy hagyományos  80 centiméteres hagyományos kút 10 -11 m max mélység.
és van benne valamennyi építési törmelék (a korábbi tulaj disznósága)

odáig eljutottunk, hogy motoros csőrlővel a "fel - le" mozgatás megoldható.

én olyanra gondoltam, hogy a csőrlő egy "ülökével" lejuttat a
törmelék tetejéig, ülő helyzetben ott jobb és bal kézzel
a tégladarabokat egy vödörbe berakom, és a vödörrel együtt
feljutok a felszínre

amit még találtam
----------
itt is látszik, hogy egy 220voltról menő felvonó a hivatásos kútásó
"segédmunkása"

http://www.kutasas-kutfuras.hu/ref.html

itt a kúttisztítás is létezik, és azt is egy munkás végzi a kút aljában

A kútgyűrű átmérője 95 cm, magassága 73 cm, belső átmérő 80 cm. A
megrendelőnek biztosítani kell az áramellátást, ami 230 Volt és 16 Amper.
!!!!!!!
Ez a felvonó, vésőgép és a szivattyú használatához szükséges.

Ti hogy látjátok?  mit tennétek, ha a Ti kutatok aljából törmeléket kellene
feljuttatni?