[Epitesz-barkacs] Fű

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Május. 19., K, 10:52:22 CEST

Szervusz Gábor!

> A kaszát a filmeken úgy láttam, az él irányában fenik, a kést meg ha jól
> emlékszem, az élre merőlegesen, szembe szokták. Akkor mi a jó módszer?
> Az én kaszám görbe, régi darab, először gondoltam, veszek újat, de mégis
> előbb megkalapálgatom-fenegetem.

Vizes kaszakővel úgy, ahogy a filmekben látod (vagy még jobb
megkérdezni egy öreg szomszédot). Lehet száraz fenővassal is fenni.

> Az biztos nem fog, évi 3-4 alkalomnál nem tervezek többet. Az az
> elképzelésem, hogy lesz egy terület, mint egy nagyobb szoba, ahol szépen
> rendbentartom, ha kell, még locsolom is, a többi terület meg bokrokkal,
> fákkal, azok elvannak magukban.

Ezt szeretem én is. Sőt, amint lesz energiám ólat csinálni, kerítek
olyan állatot, ami megeszi a füvet. Lesz neki hordozható ketrece, ami
meghatározza a fűnyírás helyét, amíg nincs kerítés.

szia: Balázs