[Epitesz-barkacs] Fű

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 19., K, 12:21:35 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.05.19. 11:51:10 +2h-kor írta:

> Azt nem surun tartjak ketrecben :-) Szerintem valami kisebb testure
> gondolt Balazs.

lehet, majd megtudjuk

quelle.hu -n láttam:
Tyúkól*
Tyúkól erős, kezeletlen erdei fenyőből, tetőlemezzel, tyúklétrával, ülőrudakkal, kívülről hozzáférhető tojásrakóján felhajtható tetővel. *jelölt termék várható szállítási határideje: 6-8 hét.
!!!!!!!
229 995 Ft-tól
    "Flexi" kisállat futtató*"Flexi" kisállat futtató galvanikusan horgonyzott acélból, rugós acélszalagokkal és csövekkel megerősített, hatszögletű, 25 mm szemnagyságú hálóval, egymáshoz csavarozandó végekkel, a takaróhálót...11 995 Ft