[Epitesz-barkacs] Fű

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Május. 19., K, 12:32:25 CEST

> lehet, majd megtudjuk

Tyúk, nyúl, esetleg birka. Németek innen nem messze minden tavasszal
vesznek 3 barikát, tenyészidőben füvet nyírnak, ősszel megeszik őket.

> quelle.hu -n láttam:
> Tyúkól*

Ha valahonnan, ilyen helyről nem vennék ilyet (-: Praktikerben is
láttam kocsibeállót felállítva. Szél félig szétszedte, olyan vékony
anyagból volt. Ugyanannyi anyagköltségből nagyobb fatárolót csináltam
tucat 15-ös akácoszlopból padlással cseréptetővel beton pontalappal.

szia: Balázs