[Epitesz-barkacs] Fű

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 19., K, 14:43:41 CEST

Acs Gabor wrote:

> [...]

Elvileg az éllel szemben lenne a jó módszer, de az elég veszélyes lenne a
kaszánál. Az egészben az a fontos, hogy ne sorját fenjünk az élre. A
kaszafenésnél egy mozdulat az egyik oldalról, egy a másikról, és ez az
esetlegesen keletkező sorját hajlítgatja, le fogja sodorni. Ha meg mégis
marad valami, az nem olyan nagy baj, úgyis lekopik - az éllel együtt. :-)