[Epitesz-barkacs] Fű

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Május. 19., K, 14:59:12 CEST

Laikus kérdés: A kést azért kell szembe, merőlegesen köszörülni, hogy
egy finom recéssége alakuljon ki? Aki türelmes, így jobban megfeni a kaszát?
Az a fű jobbrafektetés érdekes módszer, majd kipróbálom.

Kérdezted a kaszavas-minőségét. Szerinted hülyeség lenne egy közönséges
kaszát mondjuk betétedzeni?

Gábor