[Epitesz-barkacs] Fű

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 19., K, 22:55:21 CEST

vajk fekete wrote:
> haat, en probaltam olyan fiskars izet hasznalni. szerintem ha neked az
> eles kest
> csinal, akkor meg nem lattal eles kest.

Dehogynem. Apám fodrász volt, és még borotvát is láttam, meg hogy a
borotvát hogy fenték.
Jó, a kés sosem lesz borotva, azaz lehet, de egyrészt szar hozzá az
anyaga, másrészt túl vastag, és nem jók az élszögek.

> pl egy eles kessel egy lagy meleg kenyeret is fel lehet szeletelni, vagy
> egy
> szikkadtabbat morzsa nelkul szeletelni.

Így van, ezzel lehet ilyet csinálni. Persze elég vékonynak kell lenni a
pengéjének, és nem kell nyomni rá, mint süket az ólajtót. Valamint a
tányér mellé szokásosan adandó tompa késeket nem lehet vele megélezni,
vagy lehet, hogy menne - egy év alatt. :-)