[Epitesz-barkacs] Fű

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Május. 20., Sze, 09:29:53 CEST

szeintem minden felkemenyedik, mert ugy torik el.

ha hajligatod, nem orokke hajlik, hanem egyszer eltorik. miert torik el? mert ridegge, rugalmatlanna valt.

valahogy ugy kepzelem, hogy a kemenyseghez olyan belso szerkezet kell, amiben feszultseg van, nem lazan allnak a kis rugok, hanem minden mindenhez meg van feszitve.

a kalapalas nyujt, atrendez, beviheti ezt a feszultseget.

vajk