[Epitesz-barkacs] Fű

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Május. 20., Sze, 15:44:24 CEST

Könnyű ezt mondani egy hyperbe járónak :)
Általában hétvégén megyünk a birtokra, akkor meg nem sikerült még helyi
gazdaboltot találni.
Amikor vidéken laktam, ott tök jó ilyen jellegű boltok voltak, mindenütt
tudtam, hova kell menni. Itt Zuglóban meg lövésem sincs, merre keressem.
Pl. Platformban nem emlékszem, hogy láttam volna ilyen kerti cuccokat.
De holnap reggel megyek Fótra, majd ott körülnézek.

Gábor