[Epitesz-barkacs] Fű -> macséta

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 21., Cs, 14:14:05 CEST

vajk fekete wrote:

> ez nem mukodik. kiskocsin huzod magad utan? egy ilyen bozotban minden
> van vegyesen, 5
> centinkent tudnal haladni a valtott szerszamokkal. mert amig a vastagot
> ki nem veted,

Lehet, hogy nem mindenütt jó, én is bozótirtással kezdtem, amikor ez a
telek meglett. Zömmel kaszával, részben baltával. Fűrész nem kellett. De
úgy tűnik, változik a divat, másrészt más lehet az ábra is.

Írtam is, hogy kíváncsian várom az eredményeket.

Logikailag tényleg nem rossz szerszám ez a macséta, mert viszonylag
vékony, kis felületen érintkezik a vágott fával, és a tömeget, a húzást az
adja, hogy hosszú.

Van ilyen jellegű probléma a sajtvágással is. Jó keskeny kés kell hozzá,
hogy kis tapadófelület legyen. (Kitaláltam egy olyan kést, aminek még
kisebb a tapadófelülete, csak még nem csináltam meg. Kapni olyat nem
lehet.) Na de ezzel jól eltértem a témától. :-)