[Epitesz-barkacs] Fű -> macséta

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 21., Cs, 14:31:28 CEST

Acs Gabor wrote:

> [...]

Egy számomra friss infó: a kullancsok leghatékonyabb terjesztője-hordozója
a kertben a sün. Mutattak sünöket, a hasuk tömve volt kullancsokkal. Ők
maguk nem betegszenek meg egyik, a kullancsok által terjesztett
betegségtől sem, de az így jól tartott kullancsok rengeteg petét raknak,
szóval a sün erőteljesen növeli a kert kullancstartalmát. A sün nem kertbe
való - volt a végkövetkeztetés.

Itt is van sok sün, gondoltam is, hogy össze fogom őket szedni, és
kiviszem dobozban a kamaraerdőbe. de csak akkor, ha megnéztem, és tényleg
van a hasukon kullancs, mert amúgy kedvelem őket. Még akkor is, ha
megeszik éjjel a macsekok meg a kutya kajáját. Néha a kutya is
megharapdálja a kisebb sünöket.