[Epitesz-barkacs] optocsatolo+Ăłra?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 21., Cs, 15:20:44 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.05.21. 14:52:14 +2h-kor írta:

> Mintha az alapfeladatban arra (is) kiváncsi lett volna Mágus, hogy
> mikor is szolgáltatja a művek a vezéreltet és mennyi ideig. Ezt
> időadattal kéne naplózni, amit egyik ilyen se tud.

pillanatnyilag sokba kerülne az éjszakai kiépíttetése
( mert akkor a mai műanyagdobozost is kellene felszereltetni, meg az
oszloptól kötetlen drót az óráig - mert nekem ősidei, csavartkötéssel
van az óra előtti, a kb 45 utáni vászonvezetékkel  )

más listákon olvastam, hogy az éjszakai napi 8 órájával cumiztak sokan
(mert állítólag igencsak 8 óránál kevesebb ideig mentek)
és mielőtt belemennék ilyen cumiba, időadat nélkül, legalább
"halmozottan" kijön-e a 8 óra, (mintha akár 20másodpercenként
is kapcsolgatnák, de ha nem jön ki a 8 óra sem halmozottan,
akkor kár lenne érte beruházni )