[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Május. 22., P, 01:55:26 CEST

Sziasztok!

Ha 230-as bekapcsolási időtartamot akarsz csak mérni, akkor
arra sztem jól használható egy közönséges kapcsolóóra, amit
napi kivitelben 1000Ft alatt lehet kapni, de van amelyik 1 hét
alatt jár körbe. Ezt csak be kell kötni a megtáplált
áramkörbe, aztán a szinkronmotor addig jár, amíg van táplálás.

Üdv
pi

U.i.: Egy másik alkalmazás: amikor elszállt a konyhai hűtő
termosztátja (természetesen hétvégére), a cseréig
rövidrezártam a helyét, és egy ilyen napi kapcsolóórával
minden 3. negyedórát bekapcsolva vezéreltem.