[Epitesz-barkacs] mosogatogep ?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Május. 22., P, 13:58:33 CEST

1. van nehany dolog ami nagyon raszarad, de a tobbseget siman leszedi raszaradva is.
2. egy 4-5 fos csaladban ha mondjuk meleg vacsora volt, tuti megtelik. normal esetben a nagy talak, fazekak kezzel vannak elmosva, ha netan nem telne meg a gep, akkor ezeket is berakom
3. van aztato program. felig bepakol, racsuk, 5 perc aztatas, ugyhagy. igy nem szarad ra.

vajk