[Epitesz-barkacs] mosogatogep ?

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Május. 22., P, 13:59:04 CEST

Nekünk 12 terítékes van, 4-en, 5-en szoktunk rá lenni. Szerintem heti
1-2 alkalommal megy, és elég kevés benne a selejtmunka. Régen, amíg én
kezeltem, azt csináltam, hogy a csap alatt gyorsan leöblítettem a mocsok
nagyját, csak úgy tettem be a dolgokat. De van benne olyan lehetőség is,
hogy berakod a nem teli gépet, küldesz neki egy gyors öblítést, és a
rendes, hosszú mosogatás csak akkor indul, amikor tele lett.
De a szagát ennek is nagyon utálom.

Régen agglegény koromban (akkor nem túl szorgalmas barátnővel
rendelkeztem) amikor pár hét után bepenészedtek a tányérok (még berakás
előtt, csak ott rohadtak valahol a konyhában), na azt már nem bírta
leszedni :)

Gábor