[Epitesz-barkacs] megdoglott fogyasztasmero

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 23., Szo, 12:16:40 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.23. 11:51:02 +2h-kor írta:

> Dehogynincs! Ki kell szedni az elemeket vagy akkukat!

5 csavarral szétszedtem, egy 3,6V Li-ion akksi fixen beleforrasztva :-(
természetesen kívülről nem lehet és  nem kell benne semmit cserélni
(viszont kiszedni sem)

40mA -es az akksija, 12h keresztül 4mA-rel először felpofozva feléled
szóval laikusok által javíthatatlan

> Pont ilyet nem, de a pluszosat szétszedtük többen is, és a hibásak hibáira
> is sikerült véletlenül rájönnöm.

egyetlen "rést találtam" rajta :-)

a hálózati nyákon van az akksija és egy másik nyákon az IC és az LCD

szerencsére az összekötő 3 drót olyan dugasszal volt összekötve, ami széthúzható

hát én szét is húztam, majd 5sec múlva visszadugtam, és talán meggyógyult
(még pontosabban úgy csinált, mint a legelső üzembehelyezéskor, most fogom
majd összeszerelni)