[Epitesz-barkacs] megjavult fogyasztasmero 1.

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 23., Szo, 19:23:26 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.23. 18:25:23 +2h-kor írta:

> Bizony-bizony! Ezért papoltam annyit a mélyhűtőláda vs féldisznó témában.
> :-) Nincs valszleg takarékosság, csak kényelem, meg olyasmik tartása, ami
> kellhet, mert szereti az illető, de nem olcsó mulatság (persze nem nagy
> életszinvonali szintet nézve).

féldisznó helyett pl. főzési többletet is tárolni kell

példaként:

töltöttkáposztát 2 "gombóccal" nem lehet főzni, pedig kettőnknek
egy alkalommal a 2 "gombóc" elég.

viszont  10 "gombócnál" kevesebbért nehezen kezd hozzá az ember,
és a megmaradt 8 "gombócot" 4 alkalomra szétosztva, heti egyszer
számítva 1 hónap, 2 hetente egy alkalommal máris 2 hónapra
kell tárolni.  Ez oké, tehát innen szemlélve 1 null a javadra.

de...

bemész a boltba, a mirelit részlegbe, mennyit fizetsz érte?
hát annyit, amennyibe a hülye kereskedőnek meg a hülye gyártónak
a hideg tárolás többletköltsége halmozottan került.

összeszámolva a boltban többet hagysz a mirelitért, mint amennyibe
nekünk a saját főzésünk tárolása került.
sok évig gondok voltak a hurkával. Kipróbáltunk sokat, de vagy minősége volt
problémás, vagy olyan fűszerezés volt, amitől feleségem gyomorfájást kapott

az lett a vége, hogy magunknak töltöttünk hurkát, úgy, hogy mi szabályoztuk
a fűszerezést, és kimaradtak vagy átcseréltük a helyettesíthetőségre
(pl. bors helyett borsikafű)
tehát nem háborúzás miatt, hanem hogy 2 oldala van mindennek