[Epitesz-barkacs] Mobil kloma

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Május. 24., V, 09:27:33 CEST

Halihó!

jhidvegi írta:
> És jónak találod? Hatásos tud lenni egy kisebb szobában?

  A kétcsöves igen. :)

> Aha. És mi van, ha csak egy bejárata van a beszívott levegőnek?

  Ilyet nem láttam még. :)

> Amit a boltban láttam, hátulról is megnéztem, bár az alja hungarocellben
> volt pár centi mélyen, ki nem emeltem belőle. Semmi csatlakozási felületet
> nem láttam nagyobb átmérőjű csőnek, sőt, kisebbnek sem. Lehet, hogy valami
> burkolatelemet kell eltávolítani valahonnan?

  Biztos, hogy mobil klímát néztél? Mert vannak olyanok is, amelyekre ráírják
a boltban, hogy mobil klíma és jeget kell bele tenni, amit elpárologtat.

> Arra szokott lenni mód, hogy bedugják a boltban, hogy műxik-e?

  Ami ki van állítva, abból szerintem minden további nélkül. Este
körbefotózhatom, ha érdekel (most nem otthon vagyok).
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor