[Epitesz-barkacs] Mobil kloma

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 23., Szo, 22:51:46 CEST

Auth Gábor wrote:

>   Van.

És jónak találod? Hatásos tud lenni egy kisebb szobában?

>   A kétcsöves az egyik csövön beszívja kívülről a levegőt és a másikon
> kifújja, a szoba levegőjét pedig lehűti. Általában a legtöbb egycsöves
> is úgy
> megy, hogy könnyen átalakítható kétcsövessé - csak csövet kell hozzá
> venni...
> :)

Aha. És mi van, ha csak egy bejárata van a beszívott levegőnek? Vagy
mindenképpen mindnek megvan az a két bejárata, amiből az egyik megy a hűtő
rész felé, a másik a melegítő rész felé? Tehát jó eséllyel szétbarkácsolás
nélkül meg lehet oldani, hogy kétcsöves legyen?

Amit a boltban láttam, hátulról is megnéztem, bár az alja hungarocellben
volt pár centi mélyen, ki nem emeltem belőle. Semmi csatlakozási felületet
nem láttam nagyobb átmérőjű csőnek, sőt, kisebbnek sem. Lehet, hogy valami
burkolatelemet kell eltávolítani valahonnan?

Arra szokott lenni mód, hogy bedugják a boltban, hogy műxik-e?