[Epitesz-barkacs] Mobil kloma

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Május. 23., Szo, 20:24:18 CEST

Halihó!

jhidvegi írta:
> Van valakinek ilyesmije?

  Van.

> Most láttam a Baumaxban 50 körüli áron. Nézegettem elől-hátul, nem láttam
> rajta csatlakozást valami jó vastag csőnek.

  Hátul van egy vagy kettő csatlakozás, illetve adnak egy teleszkópos műanyag
idomot, amit a nyitott ablakrésbe lehet tenni.
  Az egycsöves a szobából szívja a levegőt, és a hideg hőcserélőn lehűti,
illetve a meleg hőcserélőn felmelegíti, s ezt a meleget kifújja a csövön a
szabadba - a kifújt levegő helyett máshonnan jön be levegő.
  A kétcsöves az egyik csövön beszívja kívülről a levegőt és a másikon
kifújja, a szoba levegőjét pedig lehűti. Általában a legtöbb egycsöves is úgy
megy, hogy könnyen átalakítható kétcsövessé - csak csövet kell hozzá venni...
:)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor