[Epitesz-barkacs] velux fenycsatorna

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 24., V, 18:24:12 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.24. 17:39:10 +2h-kor írta:

> Nem lesz az tartós, nem kell erre alapozni! :-) Ha meg igen, akkor távolra
> fog kelleni a szemüveg. Az ember szeme olyan vacakul változik az idővel,

rövidlátó vagyok ma is, távolra meg mínuszos kell

> hogy nem annyira az éleslátás romlik, tehát a felbontás, vagy a lencse
> alakhibája, hanem leginkább az ún. akkomodáció. Akinek szerencséje van,
> annak szemüveg nélkül vagy a távolra nézés marad meg, ha azt szereti
> jobban, vagy olvasni tud szemüveg nélkül, ha azt szereti jobban. Aki
> peches, annak mindenféléhez kell szemüveg, mert vagy 10...15 centire,
> vagy -3m-re lát élesen.
>
> Valóban, az erősebb fény jobb éleslátást ad a jobban összeszűkülő pupilla
> miatt. Na ez is szarabb lesz idővel, a fiatalok pupillája jobban össze tud
> szűkülni, mint egy öregemberé.

most, hogy a színhőmérséklet a látóterembe került

találtam ilyen infot

"Utólagosan beépíthető Xenon szett, 2db 6000K Bi-Xenon izzóval,
9004-es foglalathoz és 2db slim (extra vékony) 35W-os trafóval, 24V-os kivitelben."
a 40rugó miatt jelenleg nem ugrom utána

"Xenon fényű izzó:
Az alapvető különbség a xenon fényűnek árult izzókkal szemben, hogy ott festéssel érnek el más színt, ezzel viszont romlik a fényerő, "

ez az a "kékszínű", amit akár 2500 Ft-ért is lehet kapni?

******************************
Színhőmérsékletek:

10000K lila fény
8000K nappal, kissé felhős égbolt
6000K xenon izzó (kristálykék)
5600K vaku
4800K reggeli, délutáni alacsony napállás
4300K xenon izzó (jégfehér)
3000K xenon hatású halogén izzó
2300K halogén izzó
1900K gyertya lángja