[Epitesz-barkacs] velux fenycsatorna

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 24., V, 18:38:25 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.24. 17:56:12 +2h-kor írta:

> És igazad is van. Viszont, ha pl egy nem digit tolómérőt akarok leolvasni,
> észrevettem, hogy a higanygőz lámpa fényénél sokkal több az esélyem. Franc

az a nyomorult színhőmérséklet is

ha napos helyről bemész egy  szobába, ahol egy 200Wattos hagyományos égő ég
hát nekem kell egy idő, hogy lássak

ha bemegyek egy 160W HgMLI higanygőzös égős szobába, hamarabb
feléled a látóképességem

> érti. Nem feltétlenül csak a fényerő számít. (Az nem magyarázat az emberi
> szemnél, hogy a rövidebb hullámhosszal elvileg is jobb a max felbontás,
> mert ehhez az emberi szem nem jó műszer, hogy ez számítson.)

most láttam "xenon fényű halogén égő" listát 2500 /db áron,
ami állítólag tudna 6000K vagy akár 8000K "emulálni"

így akár egy 1x1m -es asztalra kevert fényt is elő tudnék állítani?