[Epitesz-barkacs] velux fenycsatorna

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Május. 25., H, 09:01:13 CEST

szia,

nincs abban semmi baj, hogy nyilvanosan megkerdezed, hogy szamlat lehet-e kapni. ha nem akar adni, akkor azt valaszolja hogy o maganszemely, es a veletlenul megmaradt cuccot arulja.

az elerhetoseget azert nem tudhatod meg elore, mert ezen alapszik a vatera, hogy jutalekfizetes nelkul ne uzletelhessetek. de az elso sikeres vasarlas utanmegkapod, tehat ha egy honap mulva kell megegy, akkor csak felhivod a csavot.

elektrocentrum
1037 Bp. Bécsi út 250.
megkerdeztem, van nekik 40-65W-ig, de egyenesek.

vajk