[Epitesz-barkacs] velux fenycsatorna

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 25., H, 09:34:51 CEST

vajk fekete wrote:

> az elerhetoseget azert nem tudhatod meg elore, mert ezen alapszik a
> vatera, hogy
> jutalekfizetes nelkul ne uzletelhessetek. de az elso sikeres vasarlas
> utanmegkapod,
> tehat ha egy honap mulva kell megegy, akkor csak felhivod a csavot.

Ebben az utóbbi időben történt valami változás. Elmentettem az emilt, ezt
olvasom benne:

Az egyedi feltöltési díjú kategóriákban értékesített termékek után
felhasználóinknak a továbbiakban nem kell sikerdíjat fizetniük.

Vagyis bejött a feltöltési díj, és egyes kategóriákban megszűnt a
sikerdíj, ami itt azt jelenti, hogy a tranzakcióból nem kér semmit a
vatera.

Persze mindjárt utána egy táblázatban ott vannak a sikerdíjak, szóval
mégiscsak van sikerdíj. :-)

> elektrocentrum
> 1037 Bp. Bécsi út 250.
> megkerdeztem, van nekik 40-65W-ig, de egyenesek.

Akkor marad a vatera. Köszi, hogy fáradoztál a témával.