[Epitesz-barkacs] hulladékhővel Desztviz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 26., K, 12:49:40 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> 3 megoldás marad (szerintem):
>
> a) kevertágyas ioncserélő

... és d), megveszem vagy elhozom valahonnan a szükséges vizet. :-)

> 1) ha a hagyományos forralásos desztillálás ennyire rossz, ezért kell
> esetleg
> a kétszerpárolt vizet (desztvizet)  is újratitrálni?

Lehet, nem tudom. Az a ketyere, amit a Palasik Sanyi által küldött linken
lehet látni, abban van egy olyan szerkezet a gőztérben, ami sejtésem
szerint pont a cseppek leválasztását szolgálja. Ezzel is lehet
próbálkozni. Végülis csak az kell, hogy legyen egy jó nagy felület,
labirintus, amin a távozó gőznek keresztül kell jutnia, és jó esélye
legyen az aerosol cseppeknek, hogy beleütközzenek valamibe, és
fennakadjanak.

> 2) a gyógyszergyárak hogy csinálnak desztillált vizet?

Gőzöm :-) sincs. Szerintem nem csinálnak.