[Epitesz-barkacs] borostyán futtatása keriteshalora vagy masra?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 26., K, 16:53:59 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.26. 14:51:44 +2h-kor írta:

> Nem, a borostyán is. Itt az eperfát fojtogatja, de van olyan, már
> elszáradt fa, ami úgy néz ki, mintha borostyánfa lenne. :-)
>
> Van itt a környéken egy régi ház, azt szinte beborítja a borostyán.

akár a vadszőlő, akár a borostyán ferde felületet is tud borítani?
(mert borostyánt földön elterülni is láttam)

mondjuk a faltól 3m-re felfuttatva 2,5 m magasra egy vázra  és onnan
ferdén a ház tetejéig (a tető, felső koszorú elbírná)

nagy árnyékos fa hiányában  lehetne egy kis árnyékos rész az udvar
egyik részében