[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Május. 27., Sze, 10:45:54 CEST

jhidvegi írta 27 May 2009  10:04 levelében:
> Szinte biztos, hogy van valami trükk mögötte. Valaki, aki a közelben
> matatott valami ketyerével. Pl amikor megjön, elegend~N nyel~N impedanciát
> rak a hálózatra, és csak hétf~Nn szedi le róla
Nem hiszem, hogy kell trükközés hozzá. Alacsony fogyasztású
idõszakokban érdemesebb nyomott áron eladni a villanyt, mint
leállítani erõmûvi blokkokat. Biztos vagyok benne, hogy az
alacsonyabb tartifa sem ráfizetéses.

Nemrég cseréltek villanyórát a nyaralóban, e-on terület. A szerelõ
mesélte, hogy sorban cserélik le a hangferekvenciás körvezérléssel
mûködõ "éjszakai" kapcsolókat rádiófrekvenciásra.
Az azokhoz használható nyelõimpedanciákra azért kiváncsi lennék :-)

Udv

szepygab
http://jokaja.hu