[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 27., Sze, 10:58:24 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Nem hiszem, hogy kell trükközés hozzá. Alacsony fogyasztású
> idõszakokban érdemesebb nyomott áron eladni a villanyt, mint
> leállítani erõmûvi blokkokat. Biztos vagyok benne, hogy az
> alacsonyabb tartifa sem ráfizetéses.

Igen, ez jött ki az én fejembõl is, amit meg is fogok mérni, nincs-e itt
is valami hasonló módi.

> Nemrég cseréltek villanyórát a nyaralóban, e-on terület. A szerelõ
> mesélte, hogy sorban cserélik le a hangferekvenciás körvezérléssel
> mûködõ "éjszakai" kapcsolókat rádiófrekvenciásra.
> Az azokhoz használható nyelõimpedanciákra azért kiváncsi lennék :-)

Na igen. Azért nem ez az elterjedt.
És ott is lehet trükk. A mai világban és felkészültséggel: valaki kicsiben
elõállítja az adót, kis hatótávolsággal, és kikódolt jelekkel... :-) Aki
ért a procis dolgokhoz, annak lehet, hogy játék feladat.

hjozsi