[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Május. 27., Sze, 11:14:47 CEST

jhidvegi írta:
> Ebben az a baromi jó, hogy a legszarabb klíma is jobb ezzel a tarifával
> bármelyik gázkazánnál. Mármint fűtési költségben. Ugyanis valahol
> COP=3,1 körül van egálban a 43Ft/kWh esetén a gázzal, tehát ha a
> szerkezet megvan 2-es COP-ú, az már egál.

De jó ezt hallani, pont most kötözünk végre valahára az asztóriából
kifelé, és régi szar fégkazános öntöttvasradiátoros a fűtése az "új"
lakásnak, és hiperszupermodern ilyenolyan gázkazán helyett én is
hőszivire gondoltam. Egyszeriben kapunk 5000kWh-t, ugye, ha jól
olvastam, és utána 28ruppó/kWh? És ez meddig lesz így, nem csak beetetés?

Ezekről a cuccokról mi a véleményed? [melléklet]
A 8 kw-osból tudnék egyet venni 2000$-ért. Kínai :-)