[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 27., Sze, 12:18:59 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Az apróbetûs számomra azt sugallja, hogy megint adunk a szarnak egy
> pofont. Csak a szolgáltató által jóváhagyott hõszivattyú típusok
> járathatók errõl a tarifáról, az általuk jóváhagyott telepítõ cégek
> által szerelve.

Ezt nem olvastam, de majd megnézem. Amúgy engem kevésbé érint a dolog,
felõlem nyomulhat, aki csak akar.

Lehet, hogy szarul indul, de el tudom képzelni, hogy idõvel helyére
kerülnek a dolgok nagyjából. A lényeg, hogy akárhogy is, de ez is egy
elmozdulás a fossziliák és a gázzal kapcsolatos kiszolgáltatottság felõl.

Végülis egy jelentõs árengedmény a jelenlegihez képest. Ilyenkor nem
meglepõ, ha kikötéseket tesz az engedményezõ.

hjozsi