[Epitesz-barkacs] Daylight izzó. Lux solaris

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Május. 27., Sze, 11:15:11 CEST

jhidvegi írta 27 May 2009  10:53 levelében:
> Szerintem, ha ez így igaz lenne, akkor a m~nt~Nbe nem kéne az a baromi drága
> lámpa. Szóval nem kb kell ott úgy m~nködnie, hanem tényleg hideg fény kell
> el~Nre.
> A háztáji világítótestek ezt meg se közelítik.
Közelítik, mint a párhuzamosok egymást :-)
A műtői lámpák jóval nagyobb telejsítményűek, és komoly szerepe van a
színvisszaadásnak és az egyenletes fénysugárzásnak. Ezen túl olyan
szempontok is játszanak, mint a védelmi osztályok, megbízhatóságok,
fertőtleníthetőség, stb., ami persze már nem csak a fényforrást
érinti, hanem a teljes világítóberendezést.
Egyébként is jó üzlet valamit orvosi célra árulni, egyből benne
maradhat egy komoly szorzófaktor a számológépben.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu