[Epitesz-barkacs] Daylight izzó. Lux solaris

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 27., Sze, 12:34:02 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> A műtői lámpák jóval nagyobb telejsítményűek, és komoly szerepe van a
> színvisszaadásnak és az egyenletes fénysugárzásnak. Ezen túl olyan
> szempontok is játszanak, mint a védelmi osztályok, megbízhatóságok,
> fertőtleníthetőség, stb., ami persze már nem csak a fényforrást
> érinti, hanem a teljes világítóberendezést.
> Egyébként is jó üzlet valamit orvosi célra árulni, egyből benne
> maradhat egy komoly szorzófaktor a számológépben.

Aminek kemény okai vannak, fel is soroltál belőlük. Beszéltem egy
optikussal nem túl rég. Sebészeti célú sima állványos nagyítóról regélt,
amit egy sebész rendelt tőlük közvetlenül. Nyilván az is jó marha drága
volt, mert a fertőtleníthetőség nem olyan egyszerű.

Mo-on még belejön a szokásos: állam megrendelés, ergo közbeszerzés, azaz
kemény korrupció.